Friday, February 17, 2012

Real article and page but with a doctored picture

The Guardian 15.02.12p
This is what appeared Wednesday in the Guardian supplement, and it is not. Instead of my picture, they added an advertisement, even if the byline is about me. But it is of course not me who changed 77 to 70 ! Someone, having read too fast what Brian Logan wrote, did this. I only put "back" my picture, while I was gigging at Canterbury.

You can find the original, here: Link to The Guardian Paper

No comments:

Post a Comment